Terug in Nederland - Reisverslag uit Geleen, Nederland van Mathijs Daisy Hanckmann Schreurs - WaarBenJij.nu Terug in Nederland - Reisverslag uit Geleen, Nederland van Mathijs Daisy Hanckmann Schreurs - WaarBenJij.nu

Terug in Nederland

Blijf op de hoogte en volg Mathijs Daisy

09 Februari 2013 | Nederland, Geleen

Hallo allemaal,

Gistermiddag zijn we om 12.40 uur op Nederlandse bodem geland na een lange reis van 32 uur. De reis was lang, maar was goed door te komen door de vele films, maaltijden en spelletjes! Zelfs een T-shirt, een vest en een jas was niet genoeg om te voorkomen dat we bibberden toen we in Amsterdam uit het vliegtuig stapten, een beetje sneeuw op het gras van het vliegveld maakte het nog kouder!!
Na nog eens een autoreis naar het zuiden zijn we dan toch in ons eigen huisje aangekomen en daar stond de verwarming al lekker aan, precies volgens de vakantietimer.
‘s avonds een wasje ingezet en daarna eens goed bijgeslapen na 3 uur slaap in 48 uur.
Vandaag verder de koffer uitpakken en de koelkast weer vullen.

Dit is ons laatste bericht, bedankt voor het volgen van ons avontuur.

Groetjes Mathijs en Daisy

• 12 Februari 2013 - 22:04

Noud:

Fijn dat jullie weer goed zijn thuisgekomen, een onvergetelijke ervaring rijker.