De vakantie zit er weer bijna op - Reisverslag uit Christchurch, Nieuw Zeeland van Mathijs Daisy Hanckmann Schreurs - WaarBenJij.nu De vakantie zit er weer bijna op - Reisverslag uit Christchurch, Nieuw Zeeland van Mathijs Daisy Hanckmann Schreurs - WaarBenJij.nu

De vakantie zit er weer bijna op

Door: Mathijs en Daisy

Blijf op de hoogte en volg Mathijs Daisy

06 Februari 2013 | Nieuw Zeeland, Christchurch

Hallo allemaal,

Het is gelukt om de foto's van de dolfijnen op de site te zetten!!

Dit is ons laatste bericht uit Nieuw Zeeland, we zitten nu in Christchurch en vliegen morgen terug naar Nederland.
We zijn van akaroa naar christchurch gereden, via een hele hele bochtige weg naar Lyttelton, dit is een kleine havenstad waar niet veel te zien is, dus zijn we maar doorgereden naar CHristchurch. In CHristchurch is het centrum afgesloten door de aardbeving die 1 of 2 jaar geleden is geweest en ze dit stuk aan het afbreken zijn en opnieuw moeten opbouwen. Nu hebben ze een tijdelijk centrum gemaakt met een aantal winkels in zeecontainers, best grappig gedaan.
Vandaag zijn we naar de dierentuin geweest, dit was weer eens wat anders dan hoge bergen. In de dienrentuin hebben we verschillende soorten dieren gezien, waaronder de Kiwi (dit is een soort vogel en het boegbeeld van Nieuw Zeeland).
Vanavond sluiten we onze laatste dag af met een lekkere barbeque. Morgen vertrekken we vanuit het vliegveld in Christchirch en gaan we weer terug naar huis.Vrijdag komen we aan op het vliegveld in Amsterdam en thuis vertellen we jullie de rest van onze verhalen.

Groetjes Mathijs en Daisy

• 06 Februari 2013 - 07:25

Paulien:

Hoi Mathijs en Daisy,

Mooie foto's van de dolfijnen. Ze zijn echt super dicht bij jullie geweest.

Ik wens jullie een hele goede terugreis toe!
    Bereid je maar voor op kou en nattigheid want het is hier weer heerlijk hollands weer!

Tot snel.

Liefs Paulien

• 06 Februari 2013 - 13:24

Nannet:

Een hele goed terug vlucht. Jullie hebben veel gezien. Deze reis vergeet je nooit meer. Ik verheug me er op om jullie weer te zien en Rens ook. Hij is al goed gegroeid. Liefs

• 06 Februari 2013 - 21:07

Noud:

Schitterende pica's jongens! Klinkt alsof jullie een fantastische vakantie hebben gehad. Geniet er nog maar even van en tot snel!